Angle Up

Küsimused & vastused

Millega Walgus tegeleb?

Walgus Media OÜ tegutseb ettevõttena 2018. aasta algusest, pakkudes terviklahendusi meedia- ja turundusteenuste valdkonnas. Meie tellijate hulka kuuluvad nii erakliendid, alustavad ja juba pikaajaliselt tegutsevad ettevõtted, riigiasutused, koolid, teatrid, ansamblid, festivalide ja konverentside korraldajad. Loome reklaamvideosid, jäädvustame sündmuseid ja pildistame portree- ja tootefotosid, kujundame veebigraafikat ja reklaamtrükiseid ning osutame trükiteenuseid.

Julgustame kliente meiega ühendust võtma juba sel hetkel, kui tekib soov oma ettevõtet luua või uut reklaamikampaaniat alustada, kuna siis saame algusest peale olla nõu ja jõuga toeks nii ärinõustamisega, sihtturu leidmisega, reklaamikampaania ülesehituse ja reklaamikanalite valikul. Nii saame tagada, et töö lõpptulemus on stiilselt ühtne ja terviklik. Sinu ettevõtte nähtavaks muutmine, uute päringute saamine, klientide leidmine, käibe tõstmine ja edu on ka meie jaoks olulised! Vaata lisaks: meie väärtused.

Äri- ja loometegevuse käigus on meiega liitunud uusi inimesi erinevatest reklaaminduse, kunsti, trüki- ning paigaldustehnika aladelt. Leiame alati võimalusi klientide soovidele vastu tulla ja erinevaid teenuseid ühest kohast ning kvaliteetselt oma inimeste poolt pakkuda. Nii saame kliendile teha soodsa koondpakkumise ja väldime olukordi, kus üks teenusepakkuja ei tea, mida teine teeb.

▲ Tagasi üles

Kuidas tellida?

Mis on trükiste miinimumkogus?

Võtame vastu ka 1 tk tellimusi, aga suurema koguse puhul tuleb tükihind soodsam. Visiitkaartide puhul eelistame miinimumkogusena töösse võtta 100 tk iga kujunduse kohta, teatud juhtudel ka 50 tk, kui kujundusi on rohkem.

Väiksema kogusega tükihind tõuseb, kuna tellimuse mahust olenemata peab iga tellimus ühtviisi siiski läbi tegema kõik samad tööprotseduurid: tellimuse vormistamine, trükiettevalmistus, poognamontaaž, materjali ettevalmistamine, trükiseadme käivitus, seadistamine ja vajadusel sissevõtupoognate trükkimine, põhitiraaži tootmine, järeltöötlus, sorteerimine ja töökoha korrastamine, vajadusel pakendamine ja transport.

Mõne toote ja trükitehnika puhul on väikeste ning suurte koguste hinnavahe üsna marginaalne, seega küsi hinda ja anname vajadusel nõu, millisest kogusest antud töö puhul lähtuda.

▲ Tagasi üles

Kui kiiresti töö valmib?

Lähtume tööde tähtaja arvestamisel kliendi soovist, hetkeolukorrast, järjekorrast ja võimalustest. Kui soovite töö kindlaks tähtajaks kätte saada, siis andke meile sellest teada. Saadame vastuseks omapoolse hinnangu, kas jõuame täies mahus valmis või pakume osalist lahendust ja puuduva teeme hiljem. Trükiste puhul saab kõige lühema tähtajaga valmis digitrükis tööd, mis pikka ettevalmistust ega järeltöötlust ei nõua.

Üldiselt töötame siiski vaid tööpäevadel, vajadusel nädalavahetustel teostame töövälisel ajal toimuvate sündmuste jäädvustamisi, kauba kullervedusid ja reklaamtrükiste paigaldamisi.

Tellimuse täitmise ajale lisandub transpordile kuluv aeg 1–5 päeva, sõltuvalt valitud transpordiviisist.

▲ Tagasi üles

Kas toote kauba igale poole kohale?

Valminud trükiste kättetoimetamine kulleriga on Tallinna piires ühele aadressile tasuta. Mujal Eestis ja Soomes kasutame kauba kohaletoimetamiseks Itella SmartPOST pakiautomaadi ja Cargobusi teenuseid, mis võimaldab meil saata pakke praktiliselt igale poole. Väljaspool Tallinna linna lisandub arvele saatekulu vastavalt paki suurusele.

Eestis jõuab kaup Cargobusi esindusse järgmisel tööpäeval ja SmartPOST pakiautomaati hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Helsingisse jõuab SmartPOST pakk 2–3 tööpäeva jooksul, mujale Soome 3–5 tööpäeva jooksul. Kliendile saadetakse SMS paki kohalejõudmisel.

Cargobusi puhul on valida, kas kuller toob kauba sihtaadressile kohale või lähete ise lähimasse Cargobusi esindusse.

▲ Tagasi üles

Kuhu tulla?

 

Meie kontor Tallinnas asub aadressilJ. Vilmsi 53a, Tallinn 10147 (I korrus, uksekell 10). Vaata juuresolevat kaarti, mille leiab ka kontaktandmete lehelt.

Vajadusel helista helista numbril (+372) 521 2426 ning juhendame, kuidas kohale jõuda.

Kontori kohapealne telefoninumber on (+372) 5822 1262. Kui soovid meile külla tulla, siis lepi igaks juhuks aeg eelnevalt kokku, et teaksime sind oodata ja õigel hetkel kontoris kohal olla.

Kui leppisid kellegagi isikuliselt kohtumise kokku ning soovid midagi muuta või täpsustada, siis avalikud kontaktandmed on näha meie inimeste lehel.

▲ Tagasi üles

Kuidas maksta?

Maksevõimalusteks on pangaülekanne ja sularahamakse. Hinnapakkumise põhjal ülekannet sooritama ei pea, kuna mõnikord töö sisu või transpordiinfo projekti käigus muutub ning need muudatused soovime ka arvel kajastada. Tellimuse eest vormistame müügiarve (sõna “Arve” sisaldub failinimes), kus on kirjas kliendi andmed, maksetähtaeg, osutatud teenuste ja müüdud toodete loetelu, arve summa ja Walguse arvelduskonto IBAN rekvisiidid Swedbankis. Arve saadame kliendile PDF-formaadis meili peale.

Üldine maksetähtaeg on 5 kalendripäeva alates tellimuse vastuvõtmisest või töö üleandmisest. Kiirtööde ning üle 1200 EUR tellimuste puhul jätame endale õiguse vormistada olenevalt tellimusest kas 50% või 100% ettemaksuarve, mis tuleb tasuda enne töö alustamist.

Pretensioonide esitamise tähtaeg kirjalikult on 5 kalendripäeva, hilisemaid pretensioone me ei arvesta. Kaup kuulub Walgus Media OÜ-le kuni arve lõpliku tasumiseni. Maksmisega hilinemisel jätame endale õiguse küsida viivist +0,05% arve summast iga hilinetud päeva eest.

Eelneval kokkuleppel saab tasuda ka tellimusele kontorisse järele tulles sularahas. Kaardimakse võimalust praegu kahjuks pole.

▲ Tagasi üles

Ei leidnud, mida otsisid?

Küsi meilt, me aitame! Helista numbril (+372) 521 2426 (tööaeg E–R kl 09.00–18.00), kirjuta info@walgus.ee või kasuta kodulehe kontaktivormi. Vastame esimesel võimalusel, üldjuhul samal või järgmisel tööpäeval.

▲ Tagasi üles